Seban - Ska vi kalla det vadslagning?
Tjo alla kirrade ihop en liten 16 bars session liknande sak=) men som sagt det är inte min grej med såna här texter Älska eller hata!
Du blir playad som listettan och fucked up som horer Du kan börja springa innan du blir penetrerad med ett stolsben Alla vet vem jag är! jag ockuperar din stad med mina rader Och kräver mindre snabbmat så vi kan utrota alla kannibaler Jag ger miniräknare till alla skolbarn så de slipper jobba mera Pengar till socarna så de kan utbilda sin ledare att debattera Jag säger STFU till samma grabbar som sitter i sina replokaler nöter whoa lika mycket som alkisar nöter systembolaget Men jag e president eller även kallad statsminister Ni får ligga på marken medan jag sågar tävlingars finalister Det blir smack down på festen digidiblaow bombvarning Ni blir rädda som i skräckfilmer men inget skadligt Det blir en boring session helt utan kvalificerade punches Jag kollar på scarface och känner mig redan som en gangster Du får se mig sen jag e snubben som grillar på barbequen Ha en onykter 1 maj allihopa och ha det kul! Lämna gärna en kommentar efter er !
Bless!
http://www.herrbitter.blogg.se/
|