jont3 - sluter ögonen & drömmer
jag sluter mina ögon och faller in i drömmen och träffar den flickan som jag aldrig glömmer en finare ängeln har aldrig funnits på vår jord med två ögon som är vackra som en en ros jag glömmer aldrig dig min underbara tjej det var du och jag och vi hade det så bra du gav mig en kram och pussa mig på kinden du var min flickvän men nu är du blott ett minne jag blev kär när jag såg dig första gången och jag hoppas du kommer höra den här sången det var länge sen vi sågs men i hjärtat har du stannat och inom oss är det bara vi och inga andra drömmer mig tillbaka när jag ser på en bild på dig jag minns ju dig men min ängel sej mig minns du mig du finns i mitt minne. jag kommer aldrig glömma dig vi träffas när jag sover. du är mina drömmars tjej reff
du finns i mina drömmar, o jag glömmer aldrig dig och nu är du borta. men du finns ju inom mig du kom som en vind och jag föll för dig och när sluter ögonen så ser jag dig framför mig ver 2
när jag var med dig min ängel så kändes det så härligt vi gav varandra närhet och gav varandra kärlek men jag flyttade därifrån o lämna dig ensam kvar du är inte här nu men jag minns våra fina dar du var min lilla skatt. jag tänkte på dig varje natt min egna lilla ängel o det finaste jag haft du var mitt allt men förvandlades till ingenting du var min prinsessa och jag var ju din prins jag ville att det skulle va som i en kärleksfilm att kärleken aldrig skulle ta slut, o alltid va jag o du
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|