xpekt - känslorna för henne
jag kom hem nyss och har tänkt på dej hela dagen// jag har tänkt på dej och angående valen// utan dej skulle jag bli en svag en// men jag skulle aldrig visa det// jag måste ändå säga som så du är fan riktigt het// men varför erkänna nått du redan vet?// jag älskar och älskar det är vad jag gör// kommer alltid älska dej tills dagen jag dör// jag lovar och svär sandra, allt jag säger är sant// du tycker säkert att jag är en stor fjant// men ett liv med dej, skulle få mej att må så bra// jag vet att du älskar mej jag behöver inget svar//
jag skriver om dej för du ger inspiration// o jag gillar att skriva om vår relation// det känns som du är den rätta, min slut station// min kärlek till dej kommer mätta dej som en god portion// fan shit jag kan verkligen inte sluta rimma// du klarnar allt för mej, du tar bort min dimma// och när jag ser på dej känns det som jag ska svimma// jag vet inte hur jag ska förklara för dej// förutom att du är en sån underbar go tjej// varje gång vi snackar blir det sån sköön känsla i min kropp// allt var jobbigt tills du kom, men du tog bort det och gav mej nya hopp//
jag tittar in i min framtid och det är dej jag ser// du vet mycke väl att det är dej jag vill vara med// jag vill dela min framtid med dej, nått så underbart// när jag ser på dej dunkar mitt hjärta i en högfart// kanske räcker det att skriva det jag har gjort// jag vill gärna ha nummret till din dörr port// så jag kan komma och överraska dej// för du är en sån underbar tjej för mej// älskling, mitt hjärta är nu ditt// gör vad du vill, men utan dej i min framtid blir allt svart och vitt//
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
|