I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tack för tiden med dig!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-04-27 01:15

Tack för tiden med dig!

Egentligen borde den kanske inte läggas här men jag gör det nu för att jag ville dela med mig fuck it va ni tycker jag har förlorat världens mest betydelse fullaste flickan!


du gjorde inte fel, det var bara ditt val. Och som jag sagt förut,
hellre ett ärligt nej än ett falskt ja!

nu är jag starkare än förut, nu klarar jag vad som helst! men låt mig drömma om dig, bara nu ikväll.

din hand i min, en dröm somsagt, en önskedröm om dig och mig inatt. En sista kyss, öm och lång. precis som i en kärlekssång.

15:15 står klockan på, min önskan är du, det kan du lita på. hoppet finns kvar, och även du. Men jag måste gå vidare, det vet jag nu.

Vägen är lång, men jag har kommit en god väg. det känns bra, men jag är fortfarande kär.

Du finns kvar hos mig, det kan jag lova helt klart. det finns en tid då man måste välja, vänskap eller ingenting alls vill säga, och jag säger såhär. Utan dig finns jag inte längre, bara en liten skugga av drömmar som jag själv väljer. Du är den bästa personen jag träffat, helt klart. Och jag säger detta nu, vi ses snart!

fuck it...