Lyricist
2007-04-26 01:26
Killerzteve - Körlektionen.
Det var min första körlektion, jag var överlycklig och fick äntligen köra iväg efter ett "kör försiktigt" Ööh, tror inte jag hörde riktigt, vet du vem jag är? han som kör epa-traktor i 200 knyck på 30-väg! Gubben fäste säkerhetsbältet, sa "dags att köra" jag tänkte "nu skall de burnas" och gasade in i en sladd runt hörnan sen fick jag rött ljus, men vägrade trampa på bromsen så Körläraren skrek "Gasen i botten, du klarar det norsken" La upp ett bredställ, för att visa hur jag gör en senkväll och får syn på ett varningsmärke som är upp och nervändt Körläraren säger "Jadu steven, här är det väjningsplikt" Säger "käften bitch! Det är sånna regler jag inte känner till"... Sen drar jag iväg med rök från hjulen och gör en u-sväng bränner iväg och rätt som det är ligger en unge död på huven Tänker "sånt som händer", kollar mig om och vänder och vid nuläget vågar inte körläraren kolla längre Så drar till trafikskolan, parkerar, väljer att pysa medan körläraren hänger ut av bilen och lägger en spya Det var så det gick till på min första körlektion så va på er vakt från malmö till örebro!(Nej längre norrut kör jag inte för mitt i sommaren vill jag inte möta vintern) För snart har jag lappen i handen som gör att jag också i bil kan bli snabbast i landet Så blinka med blåljusen om du vill rejsa men är du ute efter vinst är det bäst att du håller dig hemma!
sen fick jag rött ljus, men vägrade trampa på bromsen så Körläraren skrek "Gasen i botten, du klarar det norsken" hahah, där började jag faktiskt garva högt. Skitdålig på att ge konstruktiv kritik på sånt här men jag diggade faktiskt. Keep it up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha den var soft!Det var min första körlektion, jag var överlycklig och fick äntligen köra iväg efter ett "kör försiktigt" Ööh, tror inte jag hörde riktigt, vet du vem jag är? han som kör epa-traktor i 200 knyck på 30-väg! - rolig inledningSen drar jag iväg med rök från hjulen och gör en u-sväng bränner iväg och rätt som det är ligger en unge död på huven Tänker "sånt som händer", kollar mig om och vänder och vid nuläget vågar inte körläraren kolla längre helt klart en kul text :)
Ja, det var nice berättat tycker jag! kul att se dig skriv, det var längesen nu... : ) Innovativt för oss... Men för dig som bara tänker på epatraktorer och elvis presley så är det en annan sak :)) Nice inledning var det som sjutton.. den slöade ner lite efter det... Och sista raden på första stycket skulle jag ha ändrat om jag vore dig... "Sånna regler jag inte känner till" låter dåligt.. Sen drar jag iväg med rök från hjulen och gör en u-sväng bränner iväg och rätt som det är ligger en unge död på huven Tänker "sånt som händer", kollar mig om och vänder och vid nuläget vågar inte körläraren kolla längre - Skoj ;D Jaja, nu har min stil blivit kursiv så nu kan jag inte skriva mer... gå och dränk dig så hörs vi!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
haha gillade den :D den var rolig *^^ puss :*
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
haha jag tyckte det var riktigt fett rakt igenom!
Lookin at you through the glass..
DEt fetaste är kommenterat =) skön text med snygga rim o formuleringar.. kunde kanske kommit på lite mer saker.. men doooope endå.. nysvensken is in tah house
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
Herrejävlar var roligt, så jävla fet text! Propps till norsken!:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shiee niggra
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Lyricist
2007-04-27 18:01
Yo! Soft att ni diggar alltså! Skrev typ 8 bars till jågge på msn, han tyckte att det skulle bli en text och det blev det haha. Känner att jag kunde raderat halva texten och gjort den bättre, men sånt orkar jag inte. Gjort är gjort:) Soft att kammel diggar, soft att djuret tycker samma som jag gör om den rade, soft att priljans är fet och älskar youngtree, soft att jågge ser det som en frisk fläkt i forumet och soft att draggen, martin och spex tycker att det är soft. Tja!
Lyricist
2007-04-27 22:17
Bästa på länge! ahaha garvar fortfarande! Norsken på Whoa har gjort det igen. Fan, varför satsar du inte på att skriva till kända artister. Du skulle lätt lyckas, om ngn ville ha nån som skrev. KillerZteve. Fyfan hahaha! Avrundning (då min kommentar var rätt oorganiserad ^_^): Fett gjort, roligt och ovanligt tema. Som sagt, Du gör det överfett- Och ja, du hörde rätt/
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Lyricist
2007-04-28 23:14
Haha va? Nu tar du väl i lite väl mycket illusion;D Du kanske kommenterat fel text? Haha. Tack iallafall!
Lyricist
2007-04-29 14:45
Lyricist
2007-04-30 01:28
haha jag vet inte vad mer jag kan säga dom flesta har nog redan sagt det jag tänkte direkt när jag läst klart texten heelskön text, kul handling, kul rader nästan överallt snyggt rimmat, kul topic en av dom bästa man läst på länge keep the shit up man Peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Lyricist
2007-04-30 14:01
Jo, Zteven, jag var helt seriös! har läst den otaliga ggr nu, o fan, den är fortfarande minst lika bra! :D.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Lyricist
2007-04-30 22:54
Haha okej! Sooooft att du diggar fan. Kommentera mera:)
Lyricist
2007-05-02 14:00
Upp för denna! Riktigt bra, fler borde läsa! :)
Körläraren säger "Jadu steven, här är det väjningsplikt" Säger "käften bitch! Det är sånna regler jag inte känner till"... hehe, kul grej dehär
Det var min första körlektion, jag var överlycklig och fick äntligen köra iväg efter ett "kör försiktigt" Ööh, tror inte jag hörde riktigt, vet du vem jag är? han som kör epa-traktor i 200 knyck på 30-väg! Haha seriöst, inledningen var fan KLOCKREN! Helt sjukt, va bra. Många rader var riktigt snygga och roliga. Skulle ju vara kul och höra den inspelad.
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
Wow. Riktigt najs, seriöst en av de få gånger någon text fått mig att skratta, de riktigt feta raderna var... Körläraren säger "Jadu steven, här är det väjningsplikt" Säger "käften bitch! Det är sånna regler jag inte känner till"... Sen drar jag iväg med rök från hjulen och gör en u-sväng bränner iväg och rätt som det är ligger en unge död på huven Tack så mycket för den texten, var kul att läsa, keep it up!
A historian is a prophet in reverse
hahaha rolig text :) mkt!
Hej Steven :) Här skriver jag ett brev till dej... Texten var rolig, fanns vissa rader som fick mej att skratta till otroligt mycket ibland och de fanns vissa sköna rim :) sen fick jag rött ljus, men vägrade trampa på bromsen så Körläraren skrek "Gasen i botten, du klarar det norsken" hahaha vafan, de var roligt ;P kul att se dej droppa igen..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Lyricist
2007-05-27 20:07