Terrific Ft.Lee - (med Yuri)
Tja.. Terrific Har skrivit båda verserna och Yuri refrängen, men Lee ska medvärka på vers 1 Och Yuri på refrängen, Min goda vän Yuri håller nu på att producera ett beat till texten.
Skulle inte ska med lite konstruktiv kritik
Hate or love it's up to you ---------------------------------------------------------------------------
Vers 1 Lee
mitt liv startade svårt jag blev hatat hårt jag försökte spela hård men jag fick bara smaka sår Dag efter dag blev man hatad i samhället veckorna gick och man blev slagen på käften försöker spela hård men jag blöder innombords
Jag har sett blod men jag går än och har kvar mitt mod Jag har bara sett regn och kännt tårar på kinden jag tårkar mina tårar & längtar upp mot himmlen
Ända sen jag föddes har jag haft onda minnen jag går min egen väg, rakt mot himmelriket jag vandrar och vandrar till slut hör jag skriken ifrån alkolister, Ska jag bli som dom eller vandra vidare?
som en stolt krigare. eller bara sitta ner Jag har tappat glöden som jag hade förr ligger vaken av rädsla hela natten så jag får ingen sömn ------------------------------------------------------------------
Reff Yuri,Terrific & lee (sång)
Livet är grymt det finns vissa stunder när man bara vill försvinna och glömmas Varför måste mitt liv vara så här Mitt liv är bara plåga och missär jag vill komma bort från allt de här x2 Så jag tar avsked och säger farväl ----------------------------------------------------------------------- Vers 2 Terrific
Varför måste folk hata på mig när jag är mig själv Människor som tittar snett var eviga sekund jag Känner mig nertrampad som en liten hund
Grabbar som hatar har dom inget sunt förnuft jag går ner på knä stänger mina ögon ber en bön till gud ja hoppas han hör dom för mitt liv rasar samman nu j ag önskar det fanns en glimt av livsvila Hellre må bra än att mitt liv ska spillas Jag hoppas att mina fucking minnen brinner bort
så jag slipper leva instäng och kränkt i detta slott Skriver ner känslor och gör dom till hiphop bara tårar får jag ner på mitt lilla rimblock
Jag säger stopp till livet som gjort mig så sårad den enda jag får ut är ju blodiga tårar
Reff 3x
peace out bwoi's and gwirl's / Terrific
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|