Versuz - Dagen efter ;D
Hadde inte mkt och göra, så jag skrev denna texten :P Men komentera gärna nått :D
Vaknar upp på morgonen bakfull som vanligt Fan, du vet jag hatar ju att vara bakis/ Vad hände igår? ligger jag och undrar Vänder mig om och där ligger det två brudar/ Som jag antaligen aldrig sätt förut/ Men hon ena tjejen såg ju riktigt söt ut/ Så jag reser mig upp för att hämta vatten Sen letar jag efter mobieln, undrar var jag har lagt den/ Men jag fortsätter jakten på den borttappade mobilen Brudarna vill hem så jag säger åt dem att ta skjuts med sopbilen/ Vi har lite avsked sex innan dem går Ett fejkat mobilnummer är allting som dem får/ När dem är ur bilden så kan jag koppla av Lägga mig i sängen och bara softa klart/ Tre timmar senare ringer det i min telefon Det är en av brudarna som ringer för hon är jätte kåt/ Jag säger nej men gå, för jag är ju jätte snål/ På att dela med mig av min vackra kropp Och min kalla snopp som får tjejer att sparka loss/ Så nu är jag vaken, går in duchen och se man på maken En tatuering på saken, det står att jag är galen/ Först nu börjar jag fundera, jag börjar undra mera Över flera saker som kunde förmedla/ Fram minnen om saker jag tydligen har glömt Saker som jag trodde bara var en dröm/ Jag går ur duchen och ringer min kompis Som jag hängde med igår en kille som minns/ Tio minuter senare var samtalet klart En av tjejerna hade tydligen lagt knark i mitt glas/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|