kabbelito - tänker tillbaks.. 16 bars + reff
ja den här låten, går tillbaka till åren då alla satt på gården, på vintern och vänta på våren vi satt på våra bänkar och såg snön falla till marken såg den sedan smällta när solen kom fram igen ja tänker tillbaka på allt ja älskat allt ja saknar allt jag hatat men fan va ja älskar våran gata ERKISGATAN, evig saknad ni vet hur de är när man gittar och allting rasar ja ville inte vara kvar efter denna dag då vi flyttade ifrån de bästa stället här i våran stad det känndes som om allting bara sjönk ner ja hade kunnat fortsätta kämpa men sen blev de försent ja hoppade in i bilen och vi lämnade gården och det är först nu fattar att ja älskade åren vi hade tråkiga dagar som ja inte vill sakna men det ja vill mäst av allt är att flytta tillbaka
jag tittade framåt och såg framtiden som väntade ja ville inte lämna den men allt bara förändrades men det enda som finns nu är minnerna som lever kvar tiderna förändras men ja hoppas att ja ser dig snart jag tittade framåt och såg framtiden som väntade ja ville inte lämna den men allt bara förändrades men det enda som finns nu är minnerna som lever kvar tiderna förändras men ja hoppas att ja ser dig snart
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
|