Meningsfull - Sänkt
satt och lekte lite förra veckan till mitt arbete i skolan och kom upp med detta.. hata eller älska ..
Jag blir sänkt på sprit men när det kommer till musik har min enda uppgift varit att kunna spränga beats tända stubinen och låta alla lyssna vid vad som händer när dom väljer och bränna min dynamit och dom börjar hoppa runt som om dom träna gymnastik och de bygger på från grunden tills de fått en pyramid och deras röster inte längre hörs så de kan tycka till till det stadiet att man nästan börjar känna sympati för allt som dom säger verkar vara hyckleri som dom har fixat ett hörn där alla ni kan tryckas in och i låset på dörren där sitter mina nycklar i så ni kan alla leva där inne under min dynasti för ja är bättre på det här än vad ni nånsin lyckas bli och på min klubb startar brudarna ett gyttjekrig men du har inget här och göra om du är nykterist för alla här på klubben är riktiga fyllesvin...
spelade in det förra veckan.. finns en vers till men pallar inte skriva ner den... pz
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|