Neobica - Flummar ur....
Jag loggar in och checkar texter Som många kids slängt upp på kvällen Nån orkar visst nog tänka efter Och droppa hits om äkta känslor Men allt för ofta rim som verkar sämre Än receptfria värktabletter
I beg you, please remain in the game It doesnt matter if your lyrics are lame Or if you recorded a tape In which all you did was to brag about money and fame But keep writing, even if your verse is the same As last time, but unless you will face A threat or a mail, you will not change Keep defending your ways, and tell us that we are to blame And maybe you will wake up the next day Realizing that the music you make Not is the best, It is no good at all, listen to it yourself And you will notice it a hell of a pain.
Jag vet, det var inte bra rimmat, Men det var så hårt att du ligger avsvimmad För mitt skit är fetare än mcdonaldsmat Och dina skills är lika borta som madonnas barn Om ett tag kommer jag förklara något klart Men nu en punch, du skulle inte va het med fem element en sommardag Nu så mina tröga vänner Spetsa örat känner ni denna höga stämning Ni skulle inte vara down i nått hett om ni så knulla fröken sverige Även om ni pökar länge eller mördar henne så säger jag stick För inte ens dom som fixade worldtradecenter spränger mitt shit
Jag lägger svidande rader som du ska sniffa upp Tex att du både beter dig, rappar och rimmar dumt Blev fittan stum, eller har nån tryckt in en zeppelinare I den flickans mun, nu har jag spårat ur, Finns det några exoricster här??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|