Början på slutet
Det här är det första jag skrivit på svenska sen... sen jag vet inte när, bra länge sen iaf =) Be gentle, but honest of course!
Jag vaknar varje morgon, åh ännu en svart dag Idiotiska människor, ovetande i en kass stad Fast jag vill gott så går allting åt helvete När folk jävlas med en argsint så smäller de Nu gäller det att jag hittar ett mål i mitt liv Vill inte sluta utanför konsum med en halvfull flaska sprit Men min högsta önskan finns inte att nå i denna värld Där vilsna själar styrs av prestige och välfärd Knappt lågot älskvärt fast man känner sig väl värd Vart ska jag styra mina steg? Vart ligger närmsta järnväg? Allt är lidande, ord från en vis man Jag rullar en fet för att slippa livets skam Än om bara lite grann så utger smärta en lättnad Men min hunger efter blod kommer aldrig att mättas Rent ut sagt så skiter jag i mitt liv Borde mörda massa folk och åka in på livstid
Jag sitter hemma med en pistol emot tinningen Jag trycker av, kulan går in och ut igen Blod färgar väggen när jag hör ett högljudt skri Men min tid är förbi och jag kan vila i frid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|