Jag är fast..
Lite smått uttråkad ett par kvällar nu så jag testa en text med lite nytt rim-upplägg.. Check it oout..
Har så länge nu försökt att fly mina löften för jag vet att jag själv drabbas då jag bryter ett löfte Men har inte gjort något åt det än, jag bara flyter med strömmen Vardan är mörk & gör mig för trött för att palla bryta mitt mönster Och det känns inte längre som min hjärna styr mina fötter Måste ta itu med det förflutna men vill bara fly mina rötter
Tusen jävla röster som ekar i min skalle febrilt Vänner som vill träffas men jag har aldrig någon tid För jag är fast, jag är fast, i samma gamla skit
Fast i min cirkel, byggd med vassa kanter Allt snurrar runt & jag är helt jävla borta Missar alla mina chanser & tappar kontakten med min omgivning.. Jag ser ett liv när jag somnar utan ånger & stress, jag lever i mina drömmar Jag lever än idag för jag vet att jag kan glömma Sinomtid, så händer det, jag känner det.. Försöker finna hopp numer, vart jag än vänder mig
Bara o försöka.. Se det ljusa i situationen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|