i nattens ljus tar kraften slut / ranch och nattkrig
Jag tror ni ser vem som skrivit vad vid det här laget..
en sådan där kväll när man inte vågar somna en sådan där natt när man inte får en blund man ligger och tänker på vad man vill åstadkomma när allt man egentligen vill är att sova lugnt
en sådan där dag när man går vilse i tankar och kämpar förgäves för att fånga dom men jag når dom aldrig med denna börda på mina axlar.. ett sådant där liv där man bara vill somna om Medmänniskor i panik.. för att se sitt liv förbi, har blivit vårt största tidsfördriv Ligger vaken om natten, äntligen en stund för dig själv med bieffekter som gör dig svart runt ögonen Tanke, reflektion.. för på natten är man alltid efterklok, så ibland faller nån tår från ögonen ner mot kinden och så vidare mot det våta örngottet Allt som oftast är kärlek boven i dramat när man hamnat på djupt vatten och inte orkar ro sig tillbaka Så många nätter, som man kände hur man nådde botten och fortsatte sjunka längre ner.. Man bara drunknar ännu mer ett nattkrig man är fast i Men varje natt jag ligger och undrar varför livet är så hårt så vet jag att Gud inte ger oss tyngre bördor än vi kan bära på...
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|