Zycore - Det är över nu
Okej , så här är det .. Satt och skrev en text om en så jävla underbar tjej . Helt jävla såld , tyckte om henne så jävla mycket , allt var perfekt .. Sen säger hon några dagar efter att hon bara vill va kompis , åker ut och festar och ljuger för mig :( första versen är den jag skrev först , andra versen är efter ..
Konstruktiv kritik takc ..
vers1. Du är en levande dröm , så mycket mer än jag är van vid Men att jag vantrivs , de kommer gradvis - Att ha dig och bara dig i min famn Baby , jag mår bäst när vi är med varann Jag kan ge dig allt , och mycket mer än det Säg vad som helst , och jag ger all min energi - För då du mår bra , då mår jag underbart Jag kan offra allt jag har , för - bara en dag För jag kan tänka ibland , och jag vet en sak Du är alldelles för fin och du är alldelles för bra Varje ord , kommer rakt ifrån mitt inre En liv utan dig , och det stämmer inte För jag är fast nu , jag kan aldrig glömma oss För varje stund med dig känns som jag drömmer mig bort - Och jag vill stanna där och aldrig komma tillbaks Jag gör mitt bästa , för du är underbar
REFF
Jag älskar hur du kollar mig i ögonen och jag hatar när dagen är över men Jag älskar att se dig när du sover och jag älskar hur du pillar mig i håret
vers2 Att kunna tänka på nått annat har jag redan givit upp Trodde inte på det själv , men du ljuger nonstop Visst okej , kan förlåta endel Men du slutar fan inte , har inte gråtit nått mer Du kan skita i allt , för jag lovar det gör jag Vänder kärlek till hat , men jag mena allt jag sa Så kan du lova att du inte pratar alls För du ljuger hela tiden , och får mig att hata allt Men jag kan säga , jag ångrar ingenting För jag va så jävla kär , kärleken gjorde mig blind Under mina ögonlock , där jag förr bara såg dig Men du skiter i mig , ska jag förstå dig? Jag kan förlåta dig , men jag lovar dig Att varje gång vi pratar kommer sluta med ett bråk igen De kommer inte funka , inte bara vara vänner Jag hittar något annat , men jag stannar kvar och drömmer
REFF
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
|