CLIF - Att vara
Att vara kär, är som att vandra över ett hav av glödande stenar// Man säger en sak, men det är något annat man menar// Man blir helt galen, som en häst som plötsligt skenar// Kärlek är en form av galenskap, det har jag alltid sagt// Det går fort att börja att älska, men att sluta går inte lika snabbt// Jag vill vara mig själv, men det är svårt med en evig klump i halsen// Jag försöker vara som vanligt, jag ger fan allt, men// Det är inte så lätt som man tror att svälja den klumpen//
Om lycka skulle vara pengar// skulle du gjort mig till världens rikaste man// Men du är även bra på att göra mig ledsen// Men såren läker fort, när du tar min hand// Tiden stannar när jag smeker ditt vackra hår// Jag vill göra allt med dig, även det jag inte får//
Nerför mina kinder är det tårar som rinner// Min livslust är mindre och mitt hopp försvinner// Jag försvinner sakta ut i ett ändlöst mörker// Det är sånt som ingen förstår, men som skrivits om i böcker// Men ingen kan förklara på riktigt vad olycklig kärlek är// Varför man älskar en person och alltid vill vara där den är// Jag är hatad av många och älskad av få// Hur snett kan ett liv egentligen gå?// Det känns som att om jag dog skulle ingen bry sig ändå// Om jag skulle förändra mig helt, ändra min stil, beteende, attityd, skulle du älska mig då?// Jag gör allt för dig, varför kan du inte förstå?// Min kropp förtvinar sakta i saknad på kärlek// Allt jag begär är att få känna din närhet// Är det för mycket begärt att få känna sig älskad?// Är det för mycket begärt att för en gångs skull få känna sig saknad?// Är det för mycket begärt att få en lugnt natt?// Utan tankar på dig och tårar som rinner// Dom vill bara inte sluta, blöta ner mina kinder// Jag älskar dig Josefine, varför vill du inte förstå?// Om jag skulle ta mitt liv, skulle du fatta då?// Skulle du sakna mig?, skulle du fatta hur jag mår?// Jag skulle gå genom eld och vatten för dig// Men jag är ganska säker på, att du inte ger mycket för mig// Jag vandrar genom en drömliknande dvala// Och det är ingen dröm med änglar och rosa moln// Det känns som att i en tävling i kärlek skulle jag inte ens få vara med och kvala// Jag skulle bli sparkad innan jag ens börjat träna// Det kan bero på att äkta kärlek, det har jag aldrig fått känna// jag vet att jag har varit en idiot, jag vet att jag varit dum// Jag vet att jag gjort helt fel// Men du får förstå att jag är som jag är, jag är jävligt skum// Även fast jag inte blivit älskad, så vet jag hur man älskar// Och att du inte vill ge mig en chans, gör mig så ledsen att jag skakar//
Jag är hatad av många och älskad av få// Hur snett kan ett liv egentligen gå?// Det känns som att om jag dog skulle ingen bry sig ändå// Om jag skulle förändra mig helt, ändra min stil, beteende, attityd, skulle du älska mig då?// Jag gör allt för dig, varf&o
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
|