Joto - Jotohananen goes Mördarhananen
Texten är skriven till ett beat. Därför är vissa rader något kortare än andra. Hoppas ni får lite trevlig läsning. För vem du än är så ska du få lida... Så känn på den här så känner du pina... Jag glider på beatet som en massa andra Motherfuckers. Och jag är så gammaldags att old school är mitt andranamn. Och jag rappar så snabbt att faktiskt alla andra tappar andan och när jag droppar punches så flyger ni till Happaranda! För den som jag är kan du aldrig bli... jag är ju såhär: ALLT du aldrig blir! Jag är inte bara bäst, jag slaktar alla som jag möter... För när du står och snackar om mig så snackar du om döden. Bara för jag rappar så snabbt att ingen kan rappa ikapp! och påtal om snabba grejer ska jag träffa din mamma inatt! Tommy och John vi skryter på beatet och rookies och sånt dom stryks nu från livet... När det kommer till att döda har jag faktiskt flera knep som att göra sjömansknopar utav alla deras ben! Och det jag ser ger flera men men ändå går det bra! För att jag vill dela mer och ni vet att Joto sågar bra! Och nu är det slut... och jag börjar gråta! för nu är det ju... slut med att såga! Jag har en penna och papper och jag har pennan i handen och om du öppnar käften så får du faktiskt pennan i halsen! Men om du känner till takten med alla vänner i trakten så kan jag vara snäll mot dig och stoppa upp pennan i arslet! Fast det gör du ändå när du är ensam om natten...
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|