Read is the shit! sommar,vår vinter och höst 4 årstider med start av vinter förrstför vi grabbar, rika som Ingmar kampradmed miljoner i spel, passar runt med 1000 lapparvåran livsfilosofi är bestämt som ett järnvägsspåroch brudar är för oss, som ett kassaskåp menar för (vi tar vad vi vill ha, och sen drar vi därifrån)!!haha vi bara flummar vår tid när vi tänder vårt weedså stänger vi ute problem, om folk och paniklivet är en gåva och jag vill ställa en frågase er runt i livet, likt flyttfåglar värden kan bli bättre platts med ståt och pallatsbrudar över allt villiga at ta satts, tänk er dessa underbara tider när Gustav Vasa blev kungpå att åka skidor.Och värden hade hårdare straff på pedofiler,nekrofiler spela bort dom ur landet med hjälp av poker dealersyeah pengar och stålar drar vi in,och erat iq ligger något under Mr bean och mitt förslagär att ta lektioner hos Dr phill,där du kan skaffa alla möjliga pilleroch Michel Jacksons försvar "he Made Thriller"hahahha :D nu får det vaara slut och brudar kan nå mig 24/ 7
där du kan skaffa alla möjliga pilleroch Michel Jacksons försvar "he Made Thriller"Svin bra Rad Fan :)