Tobias - Vår/Sommar :)
Längtar du till varma väder, eller till sommar kläder Då du solar på varma stränder eller chillar med dina vänner/ Det är långt kvar med visst snön smällter snart Du kommer ta varma andetag till du mår ganska bra/ Det ända som får hända är att du förbättrar på din solbränna Men först måsste vi se till att få vädret och vända/ Jag äldar bara bensin för att få ut mer förbränning Du frågar varför, jo jag är för globaluppvärmning/ Jag vill ha palmer i sverige och vita sandstränder Känna hur vågorna stänker medans jag står i centrum och blänker/ För personligen vill jag ha sol igen Svallka sig och bli cool igen då jag tar ett dopp i min pol min vän/ Hatar du att bli besvärad av att vara tät i näsan Du är inte ensam för vi alla saknar solen vår favvo stjärna/ För snön bara sabboterar och den garanterar Att du aldrig mera får se solen på flera/ Månader snön är oönskad som vålnader Det är förvånande gött med sol igen/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|