Hatte & Arian - Jag gör si, han gör så
Tjuz whoa! här kommer en 20 rader lång MSN-session jag o Arian gjorde idag. Det är lite som en dialog eller va man ska säga. Good meets evil. Vi är varandras motsatser. Aja hoppas ni fattar ! :)
H: tappar tanten sin kasse, plockar jag upp hennes apelsiner, och vinner jag på lotto delas vinsten med alla kusiner.
A: tappar hon sin kasse, lyfter jag inte ett finger ser jag någon vinna på lotto, tar jag vinsten och springer
H: delar med mig av brödet o vattnet, till bröder och katter, lika givmild på dagen som under den mörkaste natten .
A: när du hittar skatter, håller jag i skaftet o använder kraften, min kniv har makten, din enda möjlighet är att kalla på vakten .
H: där orden tar slut tar våldet vid, så jag håller skiten i liv, ger dig en ordbok i tid. läs nu min vän så vi kan leva i frid.
A: okej din vilda tok jag har nu fått nog, ta din lilla ordbok och använd den som drivkraft till ett ånglok
H: hoppar du, hoppar jag. vi hoppar tillsammans hela dan, mår du inte bra, finns här och torkar dina tårar för jag är van .
A: jag använder dina så kallade tårar till gratis bensin tar min trimmade bil, dricker massa vin o kör på alla svin
H: sluta upp med våldet, din livsblomma börjar vissna du borde gå till psykologen så att du kan hantera ilskan .
A: visst, och så kan jag dansa balett och gå på yoga. konvertera till judendomen och gå o be i synagogan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|