MvH - Session Våldsironi
Känn dig ofredad, för vi är alfa och omega Så du är stor redan, möter oss och roterar Du har hamnat i ett nödläge, spring för livet, bögjävel Skrämmer dig med björnläten tills du ångrar din födelse Har punchlajns som ska klå dig, har en massa som protoner Medans du har inte-läkt som din farsas små kondomer Du borde bytt din hjärna om nu inte det yttre räknas Så jag spänner fiskelinor i halshöjd vid cykelvägar Chanslös, när min brandrök till haschrök gör mig kraftlös Fixar det med starköl och bockar bara, så får jag lammkött Jag våldtar småbarn och för skojs skull boffar tårgas Det är en våldsam rå sak, men tror du jag ångrar åtal Tjejer, kel o smek gör jag bara för att penetrera er Blodet består mestadels av THC och GHB Vi flyter som dunderolja som går runt runt i bongar Och vi är helt hundra kolla, det är teN plus en nolla
Skrev en session som ska spelas in, men har inte gjort det än. Så jag lade upp texten, tycker det flyter hyffsat, men om någon har någon åsikt om flytet så kan ni ju säga hur jag ska ändra i texten, men släng gärna en kommentar.
Och jag vet att jag återanvänt några rader, kanske lite tråkigt, men peace.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|