I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Care pontus!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-04-07 01:06

Care pontus!

Hojhoj, tänkte bara titta vad ni tycker om min diss till en kille.. Man kanske måste känna han lite för att förstå allt men ändå;) Tänk på att jag är nybörjare, första "låt" jag gjort så:) Snäll kritik!=)

Ps. Allt stämmer på han, lovar:)

Texten :

Men pontus, vem fan bryr sig igentligen du snackar ju massor men är något av det sant//
Alvarligt pontus inte än jävel bryr sig så sluta upp med det din jävla fjant//
Vi vet att din pappa har en HD och att den är ganska fin men bäst på att mecka-du ger mig ett flin//
LillaLilla pontus, sluta lek. Cool är du inte och dina care ord passar inte in i vår verklighet//
Du vill alltid vara bäst, vart på mest polis förhör, shit du är en pest se och hör för det är så här jag kör//
--REF--
Att bli ägd av myzarn är som att få ett slag skott i pannan//
Det är som att vakna upp och se ut som Kofi Annan//
Ha Ha Ha Pontus du mår nog inte bra, att du har dyselexi är inget fel men måste du säga det varje da//
När du öppnar din munn så är allt man hör, blablablacare-skryt SKITSNACK!//
-----
Du är så gullig när du ljuger, du ser ut som en blandning av en gris och ett luder//
Sommar skola fan du är fett cool, det är inget man borde vara stolt över så du har fattat det fel//
Att inte plugga är inget som kommer betala din el, skippar du lektioner för att skryta eller missar du verkligen bussen//
Du är ju så dum så du kommer väll att drunka i duschen//
Får vara ute hela natten är något vi har hört men är du ute efter elva så är det kört//
--REF--
Att bli ägd av myzarn är som att få ett slag skott i pannan//
Det är som att vakna upp och se ut som Kofi Annan//
Ha Ha Ha Pontus du mår nog inte bra, att du har dyselexi är inget fel men måste du säga det varje da//