MvH - Blir sanslöst rastlös av tarköl och haschrök
Det började med att jag gick upp på morgonen Av väckarklockan som ringer om och om igen Jag klär på mig, och borstar tänderna Pissar, "Morgonstånd, det händer ofta" tänker jag Jag går ner till köket för att äta frukost Jag dricker oboy, gör mackor och äter upp dem Känner mig mätt, och lägger in morronsnusen Fixar frillan så fort att det låter som Zorroljuden, svisch svisch Tar på mig jacka och skor för att gå till skolan Det var för jobbigt, så jag åker nog allt Bussen idag, då är jag framme inom 5 minuter Stirra på lärarn i timmar, och sen gå hem i slutet Sen hänger jag väl själv, eller med en vän Tittar på Tv, och går och lägger mig igen Så går det runt, om och om igen Jag gick upp på morgonen.......... Du kanske hade hoppats att jag skrivit nått fint Grattis, du har precis mist lite tid på ditt liv Släng gärna en kommentar, eller om du vill, lite kritik.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
inte en enda kommentar, dåligt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tycker det ser helt okej ut, antar att den är ganska snabbskriven. Har sett bättre saker från dig. Kommer tillbaka senare och droppar mer utförligt..
Själva tanken med texten är att den ska vara ointressant, inte ha någon poäng, och inga roliga rim.
vad är tanken med att åka buss fem minuter? det var min enda åsikt om texten ärligt talat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var,, inte så rolig, och inte så intressant. Men den stämmer juu, om hur tråkigt livet egentligen är. Så jävla gott med lov och helger asso!. Riktigt bra skildring av en vanlig vardag.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Helt okej text, ingen höjdare precis ;D
bloaw!
Det ska inte vara någon höjdare, den ska inte skildra ett tråkigt liv, fick insperation till texten igår när min polare berättade en historia i en halvtimma, utan poäng, därför: Du kanske hade hoppats att jag skrivit nått fint Grattis, du har precis mist lite tid på ditt liv Det kanske inte var den bästa jag skrivit, men tyckte det var lite roligt ändå.
vad är det för mening att skriva en text medvetet dåligt? skriv ordentligt istället. man kan skildra sånt här på ett bra sätt också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok, tyckte bara att det var en kul idee, där sista raden berättade allt.
jag diggade faktiskt stuket..en meningslös text som ändå näcker ltie i och med avslutningen..sjävla texten i som text var kanske ingen höjdare men iden var bra..jävla as..du tar min tid..jiee.
http://www.myspace.com/noodlestyle
haha, äntligen några som fattar, fett tråkigt skämt, men men.
Texten är ju helt cp-handling på, rubriken vilseleder ju satan. Men det är kul när man läser det där om att ha mist tid, helt jävla ospännanden.
tack, det är en missledande rubrik, bara för att locka läsare.
tycker det ser hel nice ut! våra dagar e ganska lika :P
http://www.herrbitter.blogg.se/
Håller med din åsikt, allt känsn meningslöst i livet :P Men det e alltid kul att läsa dina texter o vilseledande rubriker, man vet alldrig vad Mr. MvH kan astakomma med det svenska lexikonet :P
hahaha skitbra text, fullständigt värdelös. håller med teN om att rubriken vilseleder en smula. man kände sig en aning ägd i slutet. det var mkt roligt
ganska roligt,,, tog inte så länge att läsa texten,, så om den vart längre hadde den vart en smula roligare : ) fred ut
jag fattar idén, men jag tycker du skrev en medvetet dålig text på ett dåligt sätt.
Notera att den är ett år gammal. :P
shit,, haha,, trodde den var ny,, men skitsamma går ju att kommentera gamla texter också : P