Illusion - 20x Skrytbars
Illusion har droppat igen. Inte den bästa, men ge gärna kritik på sånt jag kan ändra. :).
Illusion är tillbaka, alla vet vem jag är som pratkvarnar Alla blir excited som att åka bergochdalbana Märkligt hur min musik sprids snabbare än ljudets hastighet Så börja dansa grabben när jag skjuter snabbt mot dig You won't live for much longer like avicted people When u record, u have to cut all the time like an addictive emo Känner du för mig? Då är du pedofil Men ingen kan nog klandra dig när jag gör denna melodin Dina punches, ett kefft försök till framgång Det enda som kommer ur din käft är tandtroll ------------------------------------------------------------ Detta blir en kamp om rapvärldens bästa Du o ditt crew ser ut som samhällets hästar Hur ballt e det att käfta? Jag bryr mig inte! Du har visst fobi mot allt, så ro hit en spindel Fast du kanske är ännu räddare mot vassa rappare som jag Och det var jag som gjorde din mamma med barn Så jag är visst din pappa, och jag ångrar mig Kalla mig Saddam hussein, nu när jag bombar dig Kalla er för stjärnor, men i natt blir det stjärnfall Tillomed dina vänner jublar för mig när vi battlar
//MVH Robin aka Illu!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
|