Mitt nattkrig..
Än en dag avverkad, livstid åt spillogivet
Dom har stulit en broderman.. och började inuti mig
Syster ligg bredvid mig ..nu och försvinn aldrig
var här, håll om mig under mitt nattkrig..
Ge mig den kärlek jag är värd
när mig med värmen som saknas här
för när omvärlden skrattar och världen faller samman
i mitt hjärta vill jag att du stannar..
i mitt nattkrig
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover
och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter
i mitt nattkrig
..Dom hjälper dig upp, för att kunna ta ner dig sen
så var din egen, min vän ..för annars tar dom det från dig
och jag vill ju ha dig som du är
som den vackra systerkvinnan jag nu håller kär..
i mitt nattkrig
Och jag nämner ofta dom.. jag vet, och jag varnar för dom
är inte konspiratorisk lagd men jag ser ju så klart vad dom gör oss
Bara förstör det vi bygger på
med sina normer och regleringar, bevakning genom nyckelhål
i mitt nattkrig
Begränsar ens sätt att vara..
Min integritet och själ försätts i fara
men här ifrån marken är himlen blå
och du så vacker rakt igenom ut och inifrån
i mitt nattkrig
Vi kuvar oss inte för nåt, för hugger dom av mig armen
har jag kvar den andra..
att famna om dig med när natten omringar oss
och låter oss dela all värme som finnes
och rinner i våra ådror ..du för dig närmre intill mig
..samtidigt som dina ögon för dig närmre mitt hjärta med blicken
Du vinner mitt nattkrig åt mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du vet vad jag tycker, såg ju detta tidigare på msn, sjukt nice.
Lookin at you through the glass..
Av nån anledning diggar jag inte det första stycket.. vet inte varför... jag diggar resten jävligt mycket dock... du skriver som alltid klockrent och med känsla....
..Dom hjälper dig upp, för att kunna ta ner dig sen så var din egen, min vän ..för annars tar dom det från dig
som den vackra systerkvinnan jag nu håller kär.. The greatest
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så underbart!
..Dom hjälper dig upp, för att kunna ta ner dig sen så var din egen, min vän ..för annars tar dom det från dig
som den vackra systerkvinnan jag nu håller kär..
i mitt nattkrig
Och jag nämner ofta dom.. jag vet, och jag varnar för dom
är inte konspiratorisk lagd men jag ser ju så klart vad dom gör oss
i mitt nattkrig
Begränsar ens sätt att vara..
Min integritet och själ försätts i fara mmm me love!
här får du lite kärlek
riktigt tight stoffe, kul att se du har ju verkligen hittat ett sätt att skriva på iaf, det är bra känns som att du är i form nu, det är nice när man hittar inspiration fanns många quotes, pallar inte ta ut nåt särskilt. Kan iaf tillägga att "i mitt nattkrig"- upprepningarna gav verkligen melodi och rytm till texten när jag läste den. tummen upp
Vet inte varför men du e ju inte riktigt frisk... Eller?
"
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter"
Herrejävlar! Dom här raderna va fan bra!
Texten är bra som alltid... tråkigt att aldrig få såga dig lite..
Bra text overall
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
fet som fan! bra styckeindelning och verkligen onpoint o ärligt! Sen diggar jag sättet du skriver på nuförtiden, om man kollar på texterna du har i häftet du hookade mig med förut så ser man skillnad i stil, o jag måste säga att jag gillar denna mer! sjukt tight, längesen man såg nåt från dig så detta var trevlig läsning. svårt att citera nåt, för varje stycke är verkligen en del av texten, så drar man ut nåt förstör man typ benen texten står på så att säga... tung text iaf!
och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter
hehe. och du snackar om våta trosor.
Lyricist
2007-04-03 22:51
VAd skall man säga? Gotta luv it...Lyssnade på en skön låt och rappade din text typ tusen gånger. Fan vad fett vissa grejer flowade och "i mitt nattkrig" grejerna var fett softa. Förlåt för att jag är norsk...Hejdå!
gud så bra, äckligt bra!
Detta är verkligen din grej...
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter - Otroligt, otroligt nice... Allting är underbar lektyr.. Kan inte annat än att stämma in i massan som gillar detta, men det är bara som det är..
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter så otroligt bra allting! det här är din grejj!
http://www.herrbitter.blogg.se/
det är alltid bra, men du vet vad jag sagt, lite mer nyskapande skulle vara kul!
Jag tycker mkt om det.. fint med upprepningen "i mitt nattkrig" som förövrigt säger rätt mkt.
Dom har stulit en broderman.. och började inuti mig
och började inuti mig.. effektfullt på något sätt.
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter
Dom hjälper dig upp, för att kunna ta ner dig sen så var din egen, min vän ..för annars tar dom det från dig
klockrena ^^
Och jag nämner ofta dom.. jag vet, och jag varnar för dom är inte konspiratorisk lagd men jag ser ju så klart vad dom gör oss
quotables :) gillar nyckelhålsgrejen och hela upplägget
bra avslutning också med det fetstilta.
Ja, den var jättefin. Du skriver bra.
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter Fyfan...... säger jag bara.
Tackar ömt för er värme! Det gör mig glad
Det där lät lite stelt NK : )
Haha, det är helt ärligt faktiskt. Svårt att svara på så mycketkommentarer på ett bra sätt..
Jadå, jag tror på dig broder... : )
snart kommer racapp o tar ner dig på jorden dock ;) hahahah
Fett! De två första är riktigt starka som inledningsrader.Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter - Magiskt! Avslutningen är riktigt, riktigt bra.. jag hoppas din flickvän är poetiskt lagd. Eller vafan, det spelar ingen roll, hon lär bli sjukt glad ändå ju. Detta var bättre än det mesta jag läst av dig, men det vore också kul om du testade något nytt.. liksom utmana dig själv, testa gränserna lite. Keep it up poeten! /Ranch
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Tack!
Shit alltså säger det igen.. det här är verkligen din grej!Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråterDom där raderna sticker ut i en grym text! Kommentera gärna "när tummen är större än kuken" i lyricism..
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter
och låter oss dela all värme som finnes och rinner i våra ådror ..du för dig närmre intill mig
-"finnes" känns som ett nödrim men de är ändå några av mina favorit rader i texten som va off the hook..
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
Men suuuuck. Om jag skulle tänkt på det som ett nödrim hade jag väl bara skrivit finns eller finns här. Du vet att vi är förbi det stadiet med sånt Tack
bra jävla skit! slitet på vissa ställen men totala känslan är ändå så jävla bra!
http://www.kortfilmsfestival.se
füfan va nice mannen. otroligt vackert. "Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter" - brrrutalt ! 91/100 . ouuuuuuut /h-to-the-a-t
Gillade verkligen i mitt nattkrig-upprepningarna."Ge mig den kärlek jag är värd
när mig med värmen som saknas här
för när omvärlden skrattar och världen faller samman
i mitt hjärta vill jag att du stannar..
i mitt nattkrig
och håll om mig hårdare om du ser att jag gråter" "men här ifrån marken är himlen blå
och du så vacker rakt igenom ut och inifrån" - Så bra, nuff said. Babylon raderna kändes som dom verkligen kom från hjärtat också. En av dom speciella sakerna med dina texter, föutom känslan i texterna, formuleringarna och meningen bakom raderna, måste vara att det flyter så naturligt om du förstår vad jag menar. Du är skiten!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Fan vad schysst! Och jag blir glad när man som Stukad uppmärksammar flytet. Jag tycker att det nämligen tillför mycket plus i texter oavsett om det märks eller inte Tack för er värme och fortsätt sprida den och läs vidare
tack så mycket
Väck mig aldrig om jag ler när jag sover och håll om mig hårdare om du ser att jag gråterVad ska jag säga? Finns inte ord för det..
Lyricist
2007-05-10 22:49
jag är mållös.. Så otroligt fruktansvärt bra, sanslöst, sjukt. vad kan man säga? :O
Det finns inte tid till att ge upp!
nattkrig!