Duvan och Baltic = en ful och en fattig!
Pigeon: im always late, and its not like I try to be and my best excuse is "-I've been to the dentist"... five times a week and i take seat, relax and just listen to earn some cash I can spend on tobacco and liquor so it aint odd that im broke, and its hard just to cope but i get around, cuz im always robbin my folks just for a softpack of smokes, a case of carlsberg 5 grams of weed and maybe a ticket for a concert but its less than enough, so I always borrow some cash even tho its hard to pay back at the end of the month, when I stand infront of the ATM just to pay my respects cuz my cash is always used for payin my debts ...and the cycle continues Baltic:Jag hatar att se mig själv som en fattiglapp, men det är så jävla svårt.. för jag är alltid pank om jag bara kunde sluta satsa pengar på poker och lotto i hopp om att få några nollor bakom tvåan på kontot så skulle jag slippa låna cash för att ha råd med käk då enda lappen jag har i fickan har jag lagat hålet med, mina drömmar om heinekenbackar kommer aldrig bli sanna jag ber bara om slumpen på din läsk för att panta din flaska trots det finns ingen givmild som jag för om jag gifte mig snart så skulle mitt kommande skiljsmässobarn ärva mina inkassokrav och om jag skrev över ALLA mina tillgångar till dig, Skulle du bara få: Huvudverk och mina ingågna sneakers
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|