att förlora, eller att förlora?
Försökt att förklara flera gånger men orden ramlar åt fel håll jag får inte ut det jag vill få sagt men kan inte ge upp för något sånt döljer mitt 'jag' bakom skrivna texter och hoppas att du ska hitta mig skriver i metaforer, du får gissa resten men jag är inte säker på om du vill de
du har berättat att jag betyder mycket för dig men vet inte om jag vågar tro på de orden vill inte hoppas, men är rädd för att va själv du lär väl aldrig kunna tro mig när jag säger att du gör mig varmare än solen men dagen bjuder på solförmörkelse och jag får alltid en känsla djupt i magen som berättar att drömmaren faktiskt är vaken
hade förmodat att orden skulle säga sig självt men jag kan inte begära en tankeläsare jag ser dig som vacker, du ser mig som en vän men har alltid varit rädd att någon ska stjäla dig jag har försökt att berätta, men orden blir blanka varje gång jag försöker få någonting sagt vill inte att du ska träffa någon annan som kanske kan få dig att vackla till fall jag vet att det är själviskt att säga så men om du inte finns kvar, vem ska jag älska då?
du har alltid varit den vackraste på jorden ..och jag vet att du är killarnas favorit på krogen jag har försökt så länge att inte tvingas förlora dig men över en natt kan mitt hjärta vara förlorat igen
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|