MvH - Life is a bitch, thats riding my dick
Mvh, du duckar för namnet.. vi flummar på knarket Är sunda som cancer och klart jag "PUCKLAR" på Kammel Du får en knuff utför branten för du gör mig besviken Du är sämre än lidl och har inte vart bra sen beatles Trycker ner dig i skorna så du skriker: Jag, e-liten Har punchlines som ska klå dig, har en massa som protoner Medans du har inte-läkt som din farsas små kondomer Du rappar och låter som en bränd Latin på efedrin Vi festar vilt, tänder weed, sväljer sprit och meskalin ketamin, ectasy, hennesey och lexavin..sen däckar vi Botar bakfyllan med tramadolen/ Jag skriver tight Medans du gör punchlines på pastasåser o tappa tvålen Du köper kataloger, för att runka till Martin Timell Jag stannar till vid dig, din bitch skriker som jag vore Justin Timberlake, tar plats i din säng, fuckar din tjej o sprutar min sats i din käft, o det var allt ifrån mig Matlagning o lyricister kanske gör dig stark kritisk Men lyssna på detta: Peppar Jågurt med en gurka, och kallar det tzatsiki
Jag ska sammanfatta så att alla fattar Spelar ingen roll om du är gay eller tjej För du är ingenting för mig, som dig
Kommentera gärna och ge utförlig kritik.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|