terrific - Övergiven
du och jag tillsammans kommer bli ett minne blått all kärlek som du fått men lämmnar mig ensammen du och jag tillsammans vi hör ju ihop snälla Älskling se på mig och hör mina rop Du lämmnade mig helt ensammen på vandringen mot kärlekslandet å allt som vi haft kommer nu bli till minnen jag var ju som en prins men Jag kommer aldrig glömma glimten i ögonen på dig När vi såg varandra för första gången på stockholms tåget Men den tiden är över nu vi går åt skillda håll båda 2 Jag fäller en tår för du lämna mig helt ensammen sitter i ett enda hörn och väntar på dig men ruttnar av skabben jag sitter tänker och vill inte minnas Jag har gråtit innombords i flera timmar jag vill bara ha dig här och känna din kind igen de bränns i mitt hjärta när jag tänker på dig exakt som brännässlor min själ rymmer iväg och far över järnstängsel för nu är man inte älskad-längre-av-tjejen
du och jag tillsammans kommer bli ett minne blått all kärlek som du fått men lämmnar mig ensammen du och jag tillsammans vi hör ju ihop snälla Älskling se på mig och hör mina rop
mitt hjärta kommer somna efter denna sången du var ju min själ vi hade ju en framtid Varför blundar du nu och gör mig övergiven Jag öppnar första flaskan och klunkar i mig spriten Tar fram ett rakblad och gör slut på livet för tiden med dig var ju mer än underbart just nu har mitt liv rasat samman när jag tänker tillbaka så kan jag inte andas jag måste bort härifrån,långt bort till himmlen jag vill inte finnas när jag tappat kvinnan du och jag tillsammans kommer bli ett minne blått all kärlek som du fått men lämmnar mig ensammen du och jag tillsammans vi hör ju ihop snälla Älskling se på mig och hör mina rop
--------------------------------------------------------------------------- kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|