Racapp - Försökskanin på Saw4
en fuckad grej jag skrev ihop Intro:
har en penna att avfyra, ska fylla en a4 berätta hur de va att va en försökskanin på saw4
Oh, jag vill nog härifrån så jag slår ett ett två men kommer inte därifrån för jag har ingen telefon men jag är en raap idol borde få de bättre å jag har en konsert å så men klockan är fem i två....
...och jag borde varit där, för längesen säg mig vad är de här, för fängelse finns inga sängar, och ingen sittbänk bara gråa väggar, för jag är instängd inge fönster för ljus, bara mörker just nu och jag hoppas att ingen glömmer mig nu bara min ångest och dess skepnad väcker mig jag är känd, folk kommer att leta efter mig dagen innan var allt bra, bara gud och jag lite spänd för jag hade en spelning i u.s.a mig spelar de ingen roll, tänker på all folk som köpt biljetter men inte får se sin idol förr eller senare, kommer jag ut
för alla bra sager har ett bra slut ni vill säkert få mig att säga nått, men jag säger ej så startas en tv "hello, i wanna play i game"
Jigsaw: you have loved urself and u trust urself but at the end, noone will come to help cuz ur ignorant u dont think about Shit theres a way out, but u cant do anything about it if u look under the floor, to the right u´d find a phone with 3 speed dials u can call only one of them to help you escape this thing if it dosent work ur dead.. let the game begin
känner igen de där, sett alla saw-filmer så jag måste följa reglerna så jag inte avlider erik,joe och robin, fan jag ha sårat dom alla tjaffsat och skitit i, har bråkat med alla det är ingen mardröm, smärta väcker inte mig och jag tror inte att nån av dom ställer upp för mig Denna saw killen har lagt denna fälla med flit och ingen av dom ska ha äran att ha räddat mitt liv synas i löpsedeln, synas på teven "det är tack vare mig, att han ens lever" tro dom är kända, dom blir uppblåsta vem ska jag ringa?, ha, en dum fråga dom är ingenting, jag ska inte skänka dom den äran att vakna på morgonen och se sig själva som en stjärna så jag slår, ett ett två, på telefonen någon svarar, och jag hör, "the game is over "-..
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
sjukt kul, bra jobbat :D
Fred Yaaoo / Mr . Zork
cool tema-.- haha jävligt annorlunda måste jag säga . den var nice , på så sätt, rimmen bra, osv. gilla avslutet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice som fan av dig! bra jobbat!
http://www.herrbitter.blogg.se/
nice tunga grejjer mayn
www.myspace.com/fresh4elements
yey thanks ya'll, tänkte testa något nytt, såg precis på saw 3, och försökte få till ett sånt där liksom, där m,an berättar hela tiden och ger ledtrådar till hur han är och så visar de sig att han ändå är liksom, självisk och FÖR egen kär och det leder till hans död något sånt, ajja, thanks ,pz
haha, faktiskt kul läsning.. kul idé..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah roligaste jag läst på länge broder :D fett kul. härlig fantasi o skönt flow som vanligt :)
Såg soft ut.. måste ta en närmare titt vid ett senare tillfälle. Skönt att se att du försöker på dig lite nytt.
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Tack ya'll keep em commin
detta va soft ganska mycket nöd men endå en skön känsla av det hela ceep it upp!
Burn bitch cuse you suck!!!
Skön som faen va denne hihi;) Needa men den va soft.Sköna PL å sånt..skönt avslut Peace // Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
ärligt rac ? , DENNA text va skitgrym ! , asså shieet , den va as bra !
Den Vise Visic
hahah, rolig idé asså. har inge speciellt att klaga på, slutet var nog det som var najjsigast!
Thanks ya'll!
nice nice, du skriver fina texter, nu vill jag hora dig rappa
Shuu
chea, temat är som sagt fett. jag gillade inte din engelska när jigsaw snackade men annars var allt fint som snus. favorit rader:Denna saw killen har lagt denna fälla med flit och ingen av dom ska ha äran att ha räddat mitt liv kalle, pelle, hej!
Thanks Ya'll asså först skrev jag den engelska delen utan rim, eftersom jigsaw bruakr inte prata med rim, men sen tänkte jag, äeh de e ju en text fan så jag la till typ några simpla rim bara för o få "text-touchen" men thanks!
hahaha grym text.... Som många sa, slutet var jävligt najs.. Hahah... Du e cp.. Najs ..!
Highfive anyone, anyone?
jag vill köpa en text av dig, hur går vi tillväga och vad är det för pris
haha feet mayn , keep it up !
4:20 KANRK