Simpo & Chnille - En Farlig Session (Mas Diss)
Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: neej du ramlar för att du inte kan cyckla i en bil Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: sen kommer du höra ett skrik Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: som skriker neeej ge mig en bit - Simon' säger: och jag grips av panik - Simon' säger: och skriker så fiiiiiiiint Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: sen blir du slagen med en spik och du blir skit Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: rädd, jag är rik - Simon' säger: jag knullar en tik - Simon' säger: men de var visst en gris Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: och du får bada i en kastrull på en spis Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: sen blir du precis som en jacka.. flis - Simon' säger: du är ute på hal is - Simon' säger: drick inte cola, det är skadliiigt Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: Simon, du är barnsliiig - Simon' säger: nille, de var en varning Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: du är baaakis - Simon' säger: vill du vara 16 när du har din begravning? Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: neej, sluta,.. jag blir skakiiis Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: som en arabisk.. Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: tjej i ett krig, jag är flagniiig - Simon' säger: rädsla smakar lakris - Simon' säger: var inte skakig det är vad jag vill - Simon' säger: börja på dagis Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: och jag kommer och kastar sten på ett dagis - Simon' säger: båda vi skrev dagis som vanligt Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: jaa så nu blir de rakning - Simon' säger: nej, de är farligt Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: hmm, du är hatig, som en skatish, Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: - Simon' säger: och du är pratig, som en galning Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: ha du är slavisk - Simon' säger: nej, jag har turban, bitch Playern som sliter ut ditt hjärta och går därifrån!!! säger: din tulpan, STICK!
Konstruktiv kritik uppskattas tack.
Det är ingen mas diss, vi ville bara fånga er uppmärksamhet.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|