Simpo & Maco
MACO Vi är bättre än bäst, och ni är sämre än sämst SLUTA KÄKA CHIPS! Innan jag räfflar din käft Vi var det bästa ni sett, innan ni blev blinda och lyckades skrapa ihop en freestyle på 3 timmar Vi är motsatsen till dig som kvinnliga orgasmer Vi är bättre än svennar, britter, finnar och polacker Du är nått helt annat, du är bög, lebb och hora som ville kicka med oss två... Ledsen, polarn! Du kommer inte långt med avslitna fötter lyssna på Fattaru, och ta genast och stila upp dig SIMPO Vi är dom som gärna spöar dig med rostfrittstål och vi tre är pretty fly, som Offspring's låt Jag älskar att ta, så du kan lika gärna ge upp för du säger att du rockar, fan, de låter stendumt Så du kan hojta på din pojke hoppas du fattar, att det kostar dig din dotter .................................. oj, här fick jag hjärnsläpp la upp min självbiografi som camsex på fatfred Och jag kom inte på någon rubrik här min publik jublar, inget vet vart din publik är
En Fredagskväll, nej, det var fel av mig, det är Torsdag, har ingen orsak till blodbad
Bara så där
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|