Motivation
Get hyped to this...
Jag skulle tatt tag i livet men det skeva iväg Nu räcker det, kan inte fortsätta leva så här First thing's first, jag tar en vakna-upp-dusch För att ta på mig mina kläder och käka frukost Måste ändra mina vanor och motivera mig själv Och sluta leva rövare varje fredag och helg Måste minska på spriten.. chilla med weedet Bara bli människa igen och tillbringa tiden som en lycklig man, det är så jag vill minnas livet Trött på att kyssa kinder i hopp om att fixa ett skjut Vill börja lyfta tyngder, äta rätt och hitta en brud Bär på många dystra minnen men även många bra Men då va då och nu är nu, dags att fånga dan Visst är nostalgi skönt, men allt kan missbrukas Jag säger lev nu min vän och fuck det förflutna! Mannen, jag kan inte fortsätta att bli haffad av snutar Torskat för många gånger när jag hustlade knudan Rycker upp mig, men kommer föralltid va Stukad Har bara börjat tänka på hur min framtid ska sluta Konsekvenser spelar roll, det är jag medveten om Men om man felar nån gång så är det inte hela världen. Alla har vi stött på motgångar men du klarar det Sikta mot stjärnorna så kan du uppnå vad som helst Ta nya tag om du inte har några krafter kvar Så ska du se att allt löser sig en vacker dag Sträck upp en hand om du också känner som jag (för) Livet kan förändras idag om du bara lämnar ditt knas
Så bara lämna ditt knas... nu vänder vi blad!
Var lycklig genom livets lopp så passerar du mållinjen Nu är det kaos men jag ser en framtid som spåkvinnor
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|