terrific - Blickar tillbaka
du och jag tillsammans kommer bli ett minne blått du och jag tillsammans kommer försvinna in i intet du och jag tillsammans vi hör ju ihop Älskling hör mina rop Du lämnade mig helt ensammen på vandringen mot kärlekslandet å allt som vi haft kommer nu bli till minnen jag var ju som en prins men Jag kommer aldrig glömma glimten i ögonen på dig När vi såg varandra för första gången på stockholms tåget Men den tiden är över nu vi går åt skillda håll båda 2 jag kommer aldrig glömma minnena av dig Jag fäller en tår för du lämna mig helt ensammen sitter i ett enda hörn och väntar på dig men ruttnar av skabben Jag har gråtit innombords i flera timmar jag vill bara ha dig här och känna din kind igen de bränns i mitt hjärta när jag tänker på dig exakt som brännässlor min själ rymmer iväg och far över järnstängsel för nu är man inte älskad-längre-av-tjejen
du och jag tillsammans kommer bli ett minne blått du och jag tillsammans kommer försvinna in i intet du och jag tillsammans vi hör ju ihop Älskling hör mina rop
--------------------------------------------------------------------- KRITIK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|