Fegon ft Anikken - Du vet hur vi är {42} Ähh ni vet att vi skiter i dig om du är vid liv eller ejför allt vi bryr oss om är vår egna humor när vi skriver en textoch alla håller med!! och därför skrattar dom åt ossmedan ni andra är så dåliga att alla skrattar åt erFegon_Vi är eftertraktade som singeltjejer, de finns ingen bättrei detta moderatstyrda fanskap till jävla vintersverigesängvätare! vi är anledningen att dina lakan är regnkläderså sitt ner, SITT NER! och håll igen den satans käftjäveln!Är ni less på oss? då börjar det med en spark på ett smalbenoch slutar med ett avsked på gravsten, när ni avledhihi jag har talfel och kan inhe jå föj aht jah skjiveh kånstehtmen hyllar modsen för dom e stora personer - på midjemåttetDet är inte vårt fel att ni går runt med kilt och knätoffsarmed så stora sugklocksskallar att ni ser ut som stjärngossarYe! vi är som meskalin och samtidigt på fler läppar en Vectavirmedan vi utsätter er för utvik som magen under kejsarsnittFan, jag hatar alla... springer in med vapen på en kändisklubbskjuter varje jävla Hallåa, och har spädbarn som mänskligsköldSen kan medelsvensson sitta och följa allt via tv-bilderpå hur jag kastar granater mot vip-bordet o träffar Peter SiepenAnikkenVi lägget hårt skit, trotts att GAIA tycker vi är tråkigmen han är småsint ,,, för allt han lägger är dåligt!Så bucca bucca, moderaterna stanna i trottsåldern& ser stenhårda ut... i overall och snowjoggersSå crew kan ta sin skinsvål till hjässa & hjälp till att stänga.. den där jävla dörren, så han kan hållas inlåst i källarnHåll dig i mörkret! För det börja med en hand på arsletVi hann ikapp er & nu får ni äta soppa genom en slang i halsenNi får en spark i nacken för ett mordhot räckerFör att vi besöker er o ni får plocka tänder i toalettenHorungar! Öppna käften och bli ihjälslagen / För sist nån prata knöt jag hans tunga runt halsen.. på spädbarnetUngen mamma kom fram & det gäller "käften, innan det smäller"och efter det så va ja tvungen o skalla henne och hennes vänner,,,Så Sug min kuk och gud vet hurMen du titta på oss,, och blev en mänsklig rubikskubFegon_Vi skriver lite bajs, och vi gör det skitbra tillsammansoch klagar någon på något så får någon en skidstav i halsenfinns inget dolt budskap heller men iochmed detatt du tror så, så får du fan käka skidorna medJag är inte den som är rasistisk, men när du o din somaliska vängick under jorden för att rota på oss, blev ni till potatisgratängNi alla är skit som en bajspåse, bil som en..ehm transformer?och vi gör om era ostiga skinkor till en CalzoneKom inte och tro att ni alltid kommer att ha en änglavaktför minsta felsteg leder till att gravgrävaren ger er mängdrabatt
inget illa.. den e nice.. ;)