Neobica - Jag skiter i
Jag eldar upp vinstlotter, för jag skiter i tur Jo, jag skiter i om jag skriver wackt nu Och skiter i dig om du blir sliten itu! Jag skiter i om piller är farligt, för livet är sjukt! Är du neger, homo, svenne eller transvesti Eller är du död på grund av en överdos arsenik Som jag råkade lägga i glaset, efter jag sett dig i baren Och bli inte förvånad om nån finner att din tjej hänger i taket Fan, nu spränger vi haket och bränner ner staden Och gillar jag inte din kropp så slänger jag maten För jag skiter i allt skriveri, jag skiter i hur livet blir Jag skiter i kändisars hem, och jag skiter på din visningsbild! Som sagt, du kan vara röd, vit, svart eller bög För jag kommer ändå binda fast dig och spreja axe i din röv! Har inga fördomar, jag skiter i om ni är omskurna Som judar eller om ni är anorektier som bondbrudar Ni kan digga BT, CK, ismen eller backstreetboys Skiter om du har pc eller macintosh Skiter i om du gillar cameltoe eller nasty hoes Skiter om du är lika dålig som MVH förlora mot zteve i en battlerond! Men jag älskar dig, jag skämtar ej, jag är nästan gay Och bye the way... hälsa kjell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|