Spades & Remanda - Nattsession
jo, vi satt och dryga oss på msn och kom överens om att skriva av oss lite snabbt bara så det är inget direkt allvarligt men här är skiten:
Spades: jag har närminne så jag måste ha mitt namn på kepsen hoppar upp i soffan och sparkar mig själv på käften spelar ingen roll vad jag säger, jag säger emot blir förbannad på mig själv och knäcker en fot slår till en gång, och lämnar mig våldtagen sen slår jag till en gång till och är omslagen känner mig hotad: fram med träskölden från ikea den är sönder ingen idé va så jag förlorar battle mot DiLeva
Remanda:
Det är bara börja spwana, när alla sitter o lanar// Åker kana genom kuften, fatta Lady o Luffsen// Jag ligger o solar,Fatta jag dör, måste ha polar bröd// Jag hörs inte,Jag börjar ropa, fattar palla opera// ni får ont i öronon, värsta bedövningen// uppe i ett hus, kolla APW-mus// jag tar hisse, fatta risken//
yeah all kritik utom "hat" uppskattas till max ge gärna utförlig kritik till oss båda så vi vet vad vi ska förbättra
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|