jont3 - 2 hemska berättelser
jag minns för nått år när jag blev slagen och jag önska att det var den sista dagen jag hade ont i magen när jag skulle till plugget på kvällen satt jag inne och grät på rummet ville bli försvunnen. komma bort från våran värld jag ville bort , jag ville inte stanna här äre nån i våran värld som kännt likadant som vet hur är det är att bli slagen varje dag dem kalla mig saker som jag inte ville kallas sökte en utväg så jag börja vandra dagar har gått och åren har kommit smärtan jag fått ja den har försvunnit lågan har brunnit o vart påväg att slåckna det var den tiden då jag var mobbad då hade jag tårar och många blåmärken att fly därifrån var det ända som hjälpte
reff
det ända jag behövde det var lite stöd en vän som ville ha mig kvar o inte se mig död jag tänkte ibland, vad lever jag för och varför är det ingen som hör när jag ropar efter hjälp
om ni undrar varför den heter 2 hemska berättelser o är en vers så är det för att en till kille ska ha en vers på låten också men han är inte klar med sin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|