ah! missa den här i skolan men nu e jag här fo sho som sagt så var det vissa rader som var riktigt onpoint och topnotch My soul is prisoned, trapped in a cage And the anxiety is sittin stuck shackled in chains så snyggt skrivna alltså! formulering o rim... riktigt snygga rader helt enkelt o så onpoint ! It's springtime now but the sun don't shine on me My world is only colorful when I'm high on weed - det här var dock 2 rader som jag tyckte kändes lite sämre än resten av texten... skulle inte vilja säga played, men ja, känns inte sådär on point o verkligen huvet-på-spiken så att säga, kändes lite mera utfyllnad... slutet gilla jag som fan också So I keep passin the haze.. And reminisce over back in the days The good times - man I remember them days As I hit the L and travel through my memory lane dels hur du har radbrytningar mellanraderna, blev verkligen ett lugn när jag läste för att sedan avsluta med de första raderna som är jävligt snyggt när man gör det bra - som du lyckades med aja i sin helhet var texten jävligt bra, skulle nog göra sig jävla bra som audio också, dock kanske lite kort för en inspelning, men still tror jag det skulle vara fett keep it up man, you know its dope