sagan om en tjej
det var en gång en tjej// som gjorde livet rätt för mej// hon hette yasmine// älskling du e så fiin// känner på din mage känner på dinna läppar// av med byxorna direkt hon sa jag vill inte en// fan mannen jag gick tom hänt hem// hon sa att hon inte var redo// jag sa det e lungt jag förstår// nästa dag vikken smäll jag får// min kompis linus har sex med yasmine// bara gud vet hur jag misshandlade linus efter det// även min bästa komis han svek// jag sitter själv i matsalen känner ilskan gro// har ingen aning om var linus elr yasmine är och jag bryr mej inte// men linus e död det vet jag// jag dödade han// ångrar ingenting// lyssna på orden för detta e kiing//
räff sagan om en tjej (ooooh) sagan om en gay ( ooooh) sagan om livet framför mej
jag vågar inget längre pratar med polisern varje dag// min mamma älskar henne hon hjälper mej med varje sak// hon ger mej mat// låter mej sova under ett tak// pappa e skjuten i ryggen// men det var ett år sen // jag kmr hamna på samma ställe som han// kommer sitta i fängelse det e sant// kommer inte känna ngt mer varmt bara väldigt kaallt//
meddelande
jag vill bara säga detta e den keffast text jag höört elr vad säger du tom?
jooo den keffaste av dom alla men man måste respektera killen han bor fan på söder:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|