diss text ja en diss text kommentera å ge kritik
Mattson
Vers detta är HIphop ingen komplottatt du inte kan sjunga din mick har i halsen drunknaDin kritik är bara skit så är sanningen din wannabe elitdu tror du knäcker mig men detslutar med att jag spräcker din tjejMina lines kanske är lite korta men vafan din brud är ju endå en knulldocka du kommer attbli plockad av en nollåtta din taktänsla är som bamses när han mensadin röst är ingen skön känsla jag knäcker dig som en en katt å en råttadu borde gå med i en flotta så du kan läraatt brottas
Ref x2Fredde förfan skaffa ett livdu är ingen gangster precis
MrT
Vers
Du din lilla fitta du tror du ät så fucking coolhar du ens lärt dig att sitta still på en stolasså vafan tror du att du gör du måste ju va störd inge n vil ha dig lyhörd musik kommer aldrig att bli ditt leverbröd
okay, jag har bara varit i gemet på allvar ca 1 år själv men ändåska ge lite konstruktiv kritiksom teN sa, så skriv inte fitta i varje rad
sen så måste du tänka på lite mer vitsigare rader, s.k punchlines
lite dåligt exempel nu:du är lika straight som elton john
och sen rimmen, måste du också träna på, typ lära dig flerstava/vokalrimma
skulle vara grymt
ex:horungar/krogrunda .... nörd som du /förstår du?aja, du borde iaf förstå principen iallafallsen raduppbyggnaden, skulle vilja se längre, mer händelserika rader
fast inte för långa, då blir det svårt att läsa
läs andras texter och så blir du bättre
Peace