Pappa.
Det känns jobbigt pappa för tårarna rinner Som dina nävar ven när mina händer var små Så jag fattar tag om telefonen och ringer Men det enda du gör är att lägga på....
Vill fråga dig utan att du stinker sprit Då kan jag bara prata med dig i telefon Om jag kan få tillbaks de år du stulit Eller om du kommer ihåg din enda son....
Saknar de få sekunder vi älskade varandra Innan dina psykiska åkommor tog över allt Ett familjeband som aldrig var tillsammans Så jag blickar tillbaka på ingenting alls
Men jag avskyr dig inte mitt kött och blod Jag har en förhoppning om en ljusare framtid Att få måla om livet och i en ny episod skapa Du och jag hand i hand tillsammans för alltid!
Nästa gång jag ringer så kanske du pratar ut Och låter mig ha min självterapi för själen Men just nu ser det ut som vår framtid tar slut så bevarar hoppets låga innan åren tar ihjäl den
Dina brutna löften har slagit mig i bitar Jag skäms men ångesten vägrar att släppa För farsan du tålde aldrig att se mig lipa Men du är du och mina känslor är äkta....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|