Tsun - Kvällstankar
två dagar och en natt, börjar inse hur mitt liv ser ut ångest som aldrig förr, allt känns tungt, jag är inte du långsamt tar tiden slut, måste få någonting gjort det har aldrig känts så här men dessa två år har gått fort mera vardagsångest och flera klagosånger, tiden står till försöker och försöker men viljan dör och inget blir som jag vill du är hundra mil ifrån mig när jag behöver dig som mest du brukar torka mina tårar så vem ska trösta mig ikväll? har sträckt mig mot horisonten och försökt stoppa solnedgången men den enda gången jag lever är när jag andas fotbollsvåldet jag kommer alltid älska er, men kärlek förvärrar min depression jag skulle aldrig börjat älska igen, jag är alltid så jävla efterklok kärleken levde men dog igen, men tack vara dig lever min tro igen historien upprepar inte sig själv, jag kanske bara upprepar historien solen tänds, solen släcks, jag vandrar i skuggorna obemärkt går närmare ljuset och skuggorna är nog större än jag tror dem är du vet vad du gör, bara ge mig kärlek så kanske du räddar mig genom att hjälpa mig älska dig. mina enda tjej du får förändra mig det enda jag ber i retur är att du aldrig någonsin lämnar mig för när du lämnar min värld så lämnar jag den med dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|