teN - Älskling
Du måste vara från himmelriket, ändå delar vi mänskliga känsler Vet att du är människa, men du måste va ängel till hälften Det finns inget finare, än alla känslor som dansar omkring mig förutom ditt hår, lekandes längs dina vackra kinder Att hålla din hand går upp mot vatten skinandes i öknen och ditt leende kan få en älvas dans att likna döden När man ser sig omkring, och blicken fastnar i dina ögon glömmer man direkt att det finns andra För när man har hittat, någon så underbar Som får varje fråga att verka uppenbar Och en att längta efter tuppens gal Så undrar man om minnet av kärlek funnits kvar om man inte mötts eller träffat nån annan och inte vaknat till att höra dessa läppar andas Världen är underbar, när man träffat nån som man älskar Som kan få de mörkaste skogar att likna sommarängarSnabbt skriven kärlekstext typ, kände för temat på något sätt, men jag ska skriva lite argare texter under veckan. Kommentera och säg vad ni tycker! Tack på förhand
fan va vackert, seriöst, du gjorde det riktigt bra. Allt var perfekt förutom rimmet omring mej/ kinden
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Håller med Mvh, vackert.. me like :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket! Visste väl att den inte var såå dålig.
håller med dem andra två...
Landskrona Skånes stolthet
För övrigt är rimmetdansar omkring mig / vackra kinder /
okej, men det var vackert, ska sno den av dig nån dag när man ska ragga ;D ,, haha
Landskrona Skånes stolthet
"vackra små kinder" kanske?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det har varit bättre jo, tihi
Nice nice text. Känslosam:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här var riktigt bra hörre du! keep it coming! :) pz!
Om ja hade fått en sån text av min kille, så hade jag dött.. När jag läste den så var hela jag typ helt inne i texten :o det va nog den finaste kärleks text jag sett i hela mitt liv, och nu är jag helt ärlig. Riktigt bra, skitbra mannen :D
JojjÄn is tha shit Bitch ;)
Tack, skitkul att höra, sista upp och tack! Puss
upp ffs, lätt läsvärd!
Åh, den är vacker! Jag gillar den...
Fett jalla jao kent :)
Lackar ur!
fiint soom fan vet inte va ja ska säga riktigt men den va skit fin o skit bra skrivet.. keep it up :D
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Du måste vara från himmelriket, ändå delar vi mänskliga känsler Vet att du är människa, men du måste va ängel till hälften - fint Att hålla din hand går upp mot vatten skinandes i öknen och ditt leende kan få en älvas dans att likna döden - swao! shit, fint! Världen är underbar, när man träffat nån som man älskar Som kan få de mörkaste skogar att likna sommarängar - fresch! Det mesta såg, väldigt snyggt ut! Inget direkt stort att klaga på Pz
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
kabbelite & ch1mera , tack! Ni får gärna slänga en kommentar i min nyaste med. ;) Länken finns på min presentation.
Fetaste! Riktigt bra. Fina rader, det är hyffsat svårt att få till fina gullliga rader!:D Detta gjorde du bra:D
www.myspace.com/suspectrap
Tack så mkt, men lägg märke till att den är 4 månader gammal. :)
Mjoo, jag såg det:D
www.myspace.com/suspectrap
Håller med alla, riktigt fin!
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.