I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BiBi - Det sårar, så jag fäller tårar

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-03-11 12:36

BiBi - Det sårar, så jag fäller tårar

Det här är första låten jag skrivit, bara som test men med beatet låter det faktisk bra :P kritisera gärna :) .

BiBi - Det sårar, så jag fäller tårar.

Snack: Tjena, alex här, nu ska berätta en historia om kärlekens makt som inte har några gränser, ingen lag.

Jag älskar dej, det gör jag verkligen, det har jag alltid gjort !

Vers # 1

Kan du inte förstå att jag saknar dej så,
kan du inte förstå att du gav mig djupa sår.

Du högg mig i ryggen gav mig fula ärr som aldrig kommer att läka igen eller att försvinna,
så jag frågar dej nu kvinna ta mej tillbaka,
så kan vi försöka igen,
för som sagt jag älskar ju dig,
vill inte att du ska rygga tillbaka och försvinna från mig för då så skulle allt bli till skit,
så snälla du lyssna noga till min musik!

Refr 1 gr

Jag vill segra över ditt hjärta men går allt åt helvete skulle det orsaka mer smärta. Både ditt och mitt hjärta har brustit alldeles för plötsligt men jag älskar dej fortfarande så det är´väl ändå en av känslorna som är lyckligt.

Eget snack:...............



Vers # 2
Du sårade mej så nu fäller jag en tår,
inte för att du behandlade mej så,
utan för att jag saknar dej och ditt vackra hår,
Jag ångrar också att jag gav dej stora sår.
Så därför säger jag ett ord och detta är ordet förlåt,
det kanske inte räcker alla gånger,
det är därför jag tar till mina sånger.

Snack: Jag har nu försökt återvinna dej, det andra är som sagt upp till dej. okey ? så nu är det bara att bestämma sej. Om du bestämmer dej att det är mej du vill ha är det bara komma och ge mig en kram, och du tjejen jag vetatt du inerst inne vill mej ha.

Vers # 3
Jag älskar dej och jag tänker tillbaka på åren där du en gång var min tjej.
Du vet Stunderna Vi hade som t ex att åka och bada på kvällen i brämmern,
bara du och jag ensamma under månen gav mej en skön känsla i magen. Det var bara du och jag och jag pussade på dej men det gick så småningom över under året men jag hoppas ändå att denna sång har läkt några av såren.








When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!