söder min bästa text fast den e keff
shoo allihopa detta är kärleken från söder där alla mina gussar barn föder alla jag slagit jag ansen vara farligt denna låt är till dom vi pippat alla på öster kmr och flippar tjejerna från öster kommer och strippar flyttar till söder för oss röker vattenpipa så jävla najs går ut med hunden tar upp hundens bajs men still e det nice med lite luft här är hiphopen från söder greppar micken till alla mina bröder vi lever som oss själva vaknar upp nästa morgon och har värsta baksmällan detta e varför vi e här//
räff upp med händerna söder (ooh) upp med händerna till höger (ooh) upp med händerna söder (ooh)
//
broshan vad är detta e i stan och festar detta är dt bästa på året sommaren är här hånglar med en tjej fast är inte kär kanse e player vem bryr sej upp med handen om du e med lyssna på låten för jag e på g yoo chilla med mej efter sängen är du min tjej vi dricker cider medans vi glider polisen förstör för oss shit the same åker till en kiosk i centrum köper en glass upp med handen för jag e endå kass så gör hur du vill lyssna bara på detta
räff upp med händerna söder (ooh) upp med händerna till höger (ooh) upp med händerna söder (ooh)
outro jag är sääämst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|