Då allt blir inget (djup=kanske, flummig=jaa!)
Mvh:
Jag är pennans mästare, är snällare än snällare men lägger en smällare i din källare jag gör det sinnessjukt jag brinner nu har fetaste flowet i världen och det retar ihjäl dig Jag byter färg o flyter nice, är mästarens mästare o det svarta sjunker in i mig, det är under mig, inom mej går inte förklara, får inte försakas måste bara gå ihop jag skadar vår horisont jag känner en kreativitet mvh, en levande profet fattar ju inget, det här var ju sinnes för jag kan rappa med pappret så alla ser allt det alla vet att jag vinner tävlingen tills världen är, är allt de igen djävulen bränns till splittror o hip-hop tar över, ställ er upp bröder söv mig, glädj mig ge mig bara känsla jag skapar smärta, men det rinner av du blir sinnessvag, då vinner jag du är bara ett hårstrå av alla strån jag famlar o glömmer vem jag är drömmer mig iväg För det är så lyckligt det kan bli Och nu bryter jag all is, Krash!
Läs om du vill, o var stolt över dig själv om du fattar vad texten handlar om. Ge en liten kommentar också ;)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|