Khoffeé - Brevet till Himmelen
Vers.1 vaknar varje morgon med gråten i min hals
har länge tänkt varför just du försvann satt där i skolan med tårar som rann längst mina kinder då hoppet blev till damm för du var en vän
och mer än så vill ha dig kvar men det lär ej gå för du är död nu hoppas att du hör nu har inte haft det bra
sen dagen då du möte gud ensamheten river mig i bröstet ingen tröst kan väcka din ljuva röst men nu är jag här
och jag ser dig lysa så jag slutar frysa för ditt skratt är det samma och jag ska hälsa från din mamma att hon vet hur du känner för livet vänder därför som jag tänder detta ljus för vår vänskap detta djupa jävla budskap Ref.
Detta är ett brev och det är Skrivet med guld till dig min käre vän som dog så jävla ung! Vers.2
Men nu har det gått en tid
och jag finns brevid den sten som gav dig ett minne du kommer alltid finnas i mitt inre tårar kommer tårar går ingen av oss vet hur du mår är det bra eller är det bara skit ? jag vill veta ! annars får jag panik.. vet att den är lite fuckedup, men är min förstatext :/ men kan behöva lite hjälp . va ärliga å säg vad som är fel mm... Peace out!
Adrenaline BY night - ABN
|