hmpf..
Okej jag räknar inte med att jag ska få posetiv kritik. Jag har alltid älskat hiphop, men aldrig vågat göra något själv. Så därför droppar jag in här med en bit ur en vers för att se vad ni tycker om det...
Sitter framför datorn framåt småtimmarna, nu i mellandagarna. Allting känns okej i livet men någoting stämmer inte överäns med en viss gräns Hur långt får man gå om man är sårad? Urspårad är vad personen är, helt wayoff som alla fans inför ett playoff SERIÖST! säga A och inte B vad är det för tjej? Okej alla tjejer säger A och inte B för dom inte vill råka ut för play Vissa av dom dras till en, vad är det dom tänker på? Dom vill väll fan inte ha någon som sänker dom? Dagens flickor borde köra med nyckel och hängelås för att dom inte ska slås ner... på en säng (vafan är ni helt deng?) Flickor, flickor vad tar ni er till? Killen vill ju bara komma till. Ni låter honom gå för långt när ni ligger raklång i en säng. Han kan låstas öppna sitt hjärta som han sen använder för att få er att sära på bena Fram med bärsen och snusen. Helt fastfrusen står mina tankar stilla. Hur kan du ens fälla en sådan kommentar försöker du få mig att trilla? En sak har du dock glömt att jag aldrig trillar, jag håller mig fast för att jag är 17bast Jag tror inte heller att jag är cool bara för jag börja dricka i fjol. Min kropp är gammal, jag kunde lika gärna suttit en en gungstol och fått någon jävla blodprop i hjärnan och dessförinnan, kunde jag lika gärna hittat någon annan eller tagit varannan. Men sån är inte jag, inget jävla play sysslar jag me.
Som sagt räknar inte med någon posetiv kritik. Men säg gärna vad som behövs ändras etcetc.. Tack på förhand...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|