SamzoN - Det jag har är ingenting (Dikt)
Yepp, sat här och tänkte lite på hur livet var bara.. med en data som inte har ljud kort som funkar och en tv som är rätt död, så äre rätt många tankar som åker runt i skallen.. Gnäll gärrna inte på stav fel o sånt för pallade inte rätt.
www.vidrigavibbar.webb.se
Världen ser mig ändast som en jag ser alla som hela världen lämnar ofta festen ner stämd för jag kan morgon dagen i själen öppnar tyst låtet husets dörr för jag vill inte väcka föreldrarna då mitt rum är som lika mörkt som karriären om alla drömmarna...
Sakta, sakta öppnar jag ögonen och det första som slår mig är oboy! benen vägrar att göra som man säger åt dem o livet känns som allt annat en skoj med ångesten om att ja slösa pengar och även minnet om att det skulle va sol? så vet jag att det kommer ös regna.. för mitt liv är aldrig ljuset ändå
Kvällen börjar att närma sig och jag vandrar snabbt mot bankomaten för jag ska dricka mig full igen utan en ändaste tanke om morgon dagen för den ända tanken som jag har är att du ska kunna bli min för jag vill så gärrna ta och ta men det jag kan ger är ingenting
Förlåt mig för att jag är den samma som aldrig har ändrats igenom åren jag ville då aldrig såra min mamma men du skaddade mig när de va du & alkohol och det sorligaste av alltihopa ja... det är att jag går nu på samma spår som du var stark nog att kunna lämna det är min tur nu, din egna son...
förlåt mig..
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
|