Arrogant - vettefanasså
Nått shiet jag skrev för ett tag sen, känner bara att jag har varit så passiv på whoa nu den senaste tiden att jag var tvungen att slänga upp någonting iaf.. yeye here it comes,
just hate it or love it, i don't care cuz all i wan't is you'r comment!
olycka, det finns med i min historia känslomässiga störningar är minnen som är lika så roliga jag svikit , sårat ljugit och sånt gång på gång det gick käpp rätt åt helvete när jag väl kom igång så, jag tänker tillbaks på dom minnen jag har och ångrar det mesta även fasst jag rockar med pennan så får jag stå kvar där ensam jag har sårat dom där hemma, jag lovar jag ska ändras jag vet det kommer ta sin tid men såren kommer läkas jag kommer att förändras kanske inget att lita på men titta tillbaks för inga minnen kan svika oss jag kan se i era ögon hur era hjärtan börjar vissna bort jag börjar titta bort, för inget ledsnare än det kunde likna dom det bränner i min själ och hjärta också ska ni veta jag låtsas som jag vet allt men jag är krossad och fundersam jag är på låssas utarbetad, jag faller tillbaks för ofta om jag börjar deprimerad, kan det kännas som hela min dag är borta
http://www.youtube.com/meeyeer/
|